Gulsen_tanrikulu Merhabaa 8+3üz böyle felaket yorgunluk var ve sürekli yatmak istiyorum bide canım bişey istiyor iki saniye sonra böyle tiksinme gibi bişey olup vazgeçiyorum hiç bişey yiyemez oldum sizede oluyor mu böyle canımlar🫶bide nezaman düzelir😭
seyda-nur Gulsen_tanrikulu merhaba canımm anlattığının birebir aynısını yaşadım bende 8 haftalıkken başladı benimde 18 haftalık falandı azaldı şimdi tamamen durdu daha erken bitenlerde var hiç kendini strese sokma illaki bitecek bana meyve salatalık yeşil elma iyi geliyordu uzun bi süre onlarla geçti 🥰 İnşallah en kısa sürede geçer canım 🌸
Cansu355 Gulsen_tanrikulu Ayni sorun bendede vardi su bile icemiyordum 21+4 olduk yeni gecti sayilir. Hala bazi kokulara tahammulum yok
1prensannesiiiii Gulsen_tanrikulu bende de 6. haftada basladi 12 ye kadar hicbirsey yiyemedim isteyerek zorlayarak yediklerimi de mide ilaciyla sindirebildim şuan 13 haftalık olduk canım isteyerek yiyorum ama midem hemen kötü oluyor
Melekkkkkkar Gulsen_tanrikulu 8+6 bende herseyden tiksiniyorum sadece peynir ekmek yiyebiliyorum ağlıyorum bebek vitaminsiz kalacak diye sonra ağladığım için üzülüyorum bebek hissedecek diye aç geziyorum sürekli girdapta gibiyim 🤣 yemek yapsam yiyemiyorum. Ellerimden kokusu gecmiyor ellerimden nefret ediyorum soğan sarımsak dograyamiyacak hale geldim soluğu annemde aldim annem yapıyor biz yiyoruz az da olsa inşallah geçecek bu durumlar
Gulsen_tanrikulu seyda-nur ay evet benimde işte 8e doğru başladı daha erken bekliyodum ben sevindim hatta olmıcak galiba diye insanların 8de geçer bizim 8de başlıyo😂😂
Gulsen_tanrikulu Cansu355 evet evet sadece iki bardak su içebildim bugün birini folik asitle mecburi diğerini de zorla güçsüz kalıyorum bişet yiyip içemediğim için🥲
seyda-nur Gulsen_tanrikulu aynen bende sevindim rahat geçecek sanırım diye 😅 çok şükür geçti darısı sana inşallah hepimiz sağsalim sağlıklı bi şekilde alırız kucağımıza annelik karnımızda başlıyor 😇🥰