Kızlar iyi geceler . 36+4 haftalık hamileyim . Durumu en kısa şekilde anlatmaya çalışcam . Biz cumartesi günü hayvanat bahçesinde fazlası var eksiği yok 2 saat yürüdük ve o sırada bi kaç kere yağmur yağdı ıslandım kurudum bi daha ıslandım . Sonrasında pazar günü benim yalancı sancılarım başladı . Bu 2. gebeliğim olduğu için gerçek sancı nasıl oluyo biliyorum . Pazar günü geceden beri resmen yatamıyorum bütün kemiklerim sızlıyo , dün hastaneye gittim sadece parol içip yatmam gerektiğini söylediler . Gündüz yine biraz iyiyimde geceleri 4 yastığa rağmen yatamıyorum karnım sertleşiyo hafif sancı giriyo ve göğüslerimin altı sanırım kaburgalarım aşırı acıyo , böyle batmayla yanma hissi karışıyo . Bebeğin hareketlerinde hiç bi sıkıntı yok bu arada gayet hareketli . Salı günü kadın doğum randevum var ama sizede bi danışmak istedim benim yaşadığımı umarım kimse yaşamaz ve yaşamamıştır ama yaşayan var mı valla gece uykuları şimdiden haram oldu 😔