ANNEADAYI0 evet canım içten 1 dıştan 1 kesik attı doktor az birşey ama o anda anlamıyorsun bak sana şöyle söyleyim 2 de yatışım oldu 5:35 te bebeğimi kucağıma aldım.Sancı cekıyorum yürüyorum korıdorda eşimle suyum patlamadı doktor patlattı sonra sancılarım çoğaldı oda adet sancısı kaşık agrısı gıbı bıraz fazla 30-40 saniye surdu sonra muamele etti ebe yarım saatte 7 cm e ulaştı ve ıkındım sancı çekerken olsun ıkınırlen olsun dedım dahı çıkmadı kendımı okadar kötü şeye hazırlamışım ki hala daha kötü olucak diye bekliyorum sonrasında bukadarmış dedim yani psikolojini yıpratmana degmiyor en güzeli de o bebeğin doğduğu ve senin göğsüne yatırdıkları o an herşeye bedel.. dikişe gelirsek te hiç bişey hissetmiyorsun emin ol anlamıyorsun bile