Kuzeyy ya ikili testlerde pek çok faktör hesaba katılıyor. Dediğim gibi yaşım 38 doktor yüksek çıkacak dedi. Çıkardı da eminim. Ne bileyim beta hcg seviyesi de bi faktör mesela aynı gündeliklere göre yüksekse sonuç da yüksek geliyormuş. Asıl önemli olan ultrason ölçüleri. Doktor o nedenle rahatlatmış sizi. Endişe etmeyin. Doktorlar olumsuz konuşmayı sever sizinki ona rağmen olumlu imiş :) bence güzel gelecek