1prensannesi__ Kızlar ilk kıyafeti 10 lu hastane çıkışı yedek olarak 2 tane böyle 5 li takım koydum ama iç zıbınları yok ayrıyetten içine ekleme yapmama gerek varmı yoksa yeter mi? Kasım bebeği olucak💜
Melegm0523 1prensannesi__ bence takımlarının içine birer tane koymalısın canım çok çabuk kirleniyo yeni doğduğu zaman hastanede ne kadar kalacağın belli olmayacağı için yedek kıyafetlerden zarar gelmez aklında kalmamış olur🌺 sağlıkla kucaklaşın inşallah bebeğinle🥰
Son-ali295 1prensannesi__ bende kasımda doğum yapicam ekstra zıbın kesinlikle koydum nolur nolmaz değiştirirsen ne giydircez mecbur almak lazim benim ablam2 ay önce doğum yaptı koymamıştı çok pişman oldu bu sebeple ben koydum 😊😊🤗🤗
durumom2022 1prensannesi__ bizim doğum da kasımda Allah’ın izniyle. Ben hiç 10 lı takım almadım hemşirelere vermek için 5 Li takım ona ek olarak iç zıbın uzun kollu zıbın çorap bez havlu bir de battaniye koydum minik hurcun içine Yanıma da ekstra isimli tulum seti bir de 5 Li takım daha aldım yine içine aynı ilaveleri yaparak
1prensannesi__ Melegm0523 Teşekkür ederimm canım inşallah 🌺😍 Peki ayriyetten 2 takım yetermi?Bı tane 10 lu takım ilk kıyafet 2 tane 5 li yedek ilk gebeliğim fazla tecrübem yok😊
Melegm0523 1prensannesi__ bence yeterli ya çokta fazlaya gerek yok genelde 2takım fazla alınıyo iç zıbınlarıyla birlikte yeterli olur canım. Kaka taşmadığı sürece çok bi değişim olmuyo zaten 😊 ilk olunca öyle oluyo bende baya zorlanmıştım valiz hazırlarken Muhammed Emin hayırla gelsin inşallah ismide pek güzelmiş😍
Umayaden 1prensannesi__ canım benim 10 şu set almadım gereksiz hemşireye bez zıbın alt üst eldiven şapka bide bi penye battaniye veriliyor. Başka bişi gerek yok ben üç takım koydum çantaya né olur né opmaz yedek koy iki tane
1prensannesi__ Umayaden Tamam canım teşekkür ederim normalde bende almayacaktm banada gereksiz geliyordu ama eşim görmüş hoşuna gitmiş almıştı 😊
3melekannisi 1prensannesi__ canim benimde ablam aldı hediye 10 lü takım ek olarak bende 2 adet 5li takım 3 kolsuz zıbın 2 uzun kol zıbın 2 çorap 2 battaniye falan koydum
1prensannesi__ 3melekannisi Bende şimdi 10 lu takım 2 tane 5 li takım 2 kollu zıbın 2 alt pijama 2 çorap battaniye koydum takımların içinde zıbınları vs.var😊
Sofia__ Kizlar bir wey sorucam bu hastane cikiwina isim felan yazdryorlar ya onu bebek ne zaman giyiyor😅 Yani hatra kalsn diye yikamiycam ilk kokusu uzerinde kalsin diye Ilk dogdugu anmi giyor yoksa dogdugu an giydiyini cikarip sonrami bunu giydiriyoruz?