Yenianneeee Kızlar 24 haftalık gebeyim. Göbek deliğime dokunduğunda ağrı hissediyorum. Yaşayan var mıdır
yenianneadayi_ Yenianneeee evet ben. Bayadır yaşıyorum onu doktora sordum ordaki kaslar zayıf olanlarda fıtık gibi oluyormuş yani benim çıkıntıda olduğu için. Bana sorun olmadığını normal olduğunu söyledi.
Yenianneeee yenianneadayi_ ya evet internette de okudum çok olumsuz bir şey görmedim. Dün muayeneye gittim bugün böyle oldu içimi haliyle evham aldı
yenianneadayi_ Yenianneeee ben sorun olduğunu düşünmüyorum yani kendimden dolayı bi süre sonra geçiyor sonra yine oluyor ☺️