lavanta35
Kleopatra-
3 ay 3 gün önce sezaryen oldum, 2 aydır epilasyona devam ediyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım, zaten o bölge hissiz. Seansıma giren hanımefendiye dikişlerimin üzerine atış yapmayın demiştim korkudan, kendisi yaptıktan sonra hissettin mi dikişlerinden geçtim dedi şok oldum 🤭 hissetmedim bile anlayacağınız, o yüzden rahat olun kızlar hiç acımıyo 🌸 doktoruma ameliyattan hemen sonra ne zaman devam edebileceğimi sormuştum 3 hafta sonra başlayabilirsin demişti. Ben 1 ay bekledim ve 2 aydır düzenli gidiyorum dediğim gibi 🥲