DLN2505 2. Gebeliğim ama diğerinden farklı geçiyor ara sıra da vajina içine iğne batması oluyor ama tam vajinanın içi ağrımıyor kötü bı agri ama internette okudum bebek büyüdüğü için kasıklara baskı yaparmış ondan olurmuş yazıyor canım inşaAllah sadece büyüdükleri için olsun da 🥺