Kubra-2363 Yani açıkçası yaptırmak istemiyorum sebebide çevremdeki çoğu arkadaşıma bebeğin %90-95 arası down sendromu tanısı koyuyolar annenin geri kalan ayları açıkçası cehenneme dönüyor üzüldüğüyle kalıyor doğdudugunda hepsi sapa sağlam bebek oluyolar açıkçası bu annelere yazık yani zaten Allah korusun gerçekten böle bişi olsa hiç bir anne bebeğinin canına kıymaz onu doğurmak ister oyüzden bu strese değmicegni düşünüyorum
Rafaelli Kubra-2363 ben 2 li 4 lü hıc bır testı yaptırmadım, yanılma payı cok olan gereksiz testler bunlar, ayda 1kez ultrasona doktora gıdıyorum ,kan ıdrar tahlıllerı ayda 1defa hepsı bu kadar, Allah hayırlısını nasıb etsın hepımiz ıcın💐
Dorukkusumm Bende yaptırmayı tercih etmedim hiç bir testi doktorum fetal dna yı önerdi onu da yaptırmadım, sadece renkli ultrason yapıcam inşallah.. Yanılma payları cok yüksek zaten zor süreçlerden geçiyoruz birde ona bunalmak bana mantıklı gelmiyor 🤷♂️
aogoya Kubra-2363 bende yaptırmadım ve çevremdeki hiçkimse bu zamana kadar yaptırmadı yaptırmıyor bend o şekilde ilerledim
baby3_ Kubra-2363 siz kararınızı vermişsiniz zaten ama çevredekiler yüzünden çoğu kişi böyle düşünüyo. Artık ikili yerine NİPT dedikleri FETAL DNA testi öneriliyor %99 kesin sonuç . Onu yaptırın aklınız kalmaz . Size kimse aldırmayın demiyor ama önlem hazırlıklı olmak da önemli bence