Elifderin34 Sinemmkaya kişinin bünyesine göre değişir 1 haftada iyileşen de var 20 gün de iyileşende var
Pnrclngr Sinemmkaya benim bugün 1. Haftam 3 gün sonra ayaklandım ama mecburdum oğlum küvezde ona süt götürüyorum her gün
-MinikveAnnesi- Sinemmkaya 2 haftada dikiş ağrıların baya bı hafiflemiş oluyor ama yorulursan ağrı oluyor o yüzden uzun süre is yapamıyorsun şu an 18 gün oldu doğum yapalı hemen yoruluyorum çok uzun süre ayakta kalırsam ağrı oluyor ama çok şükür normale dönüyorsun
Bayancorek Sinemmkaya Kişiden kişiye değişiyor ya, ben 2. gün ayaktaydım arkadaşım neredeyse 15 gün sonra ayaklandı. Hemen ayaklandım bebekle falan ilgilendim ama ev işlerini falan 4. günde yapmaya başladım.
Kleopatra- Sinemmkaya Ben üçüncü günümde kendim ayağa kalkıp iş görebiliyordum. Arada hafif ağrılar oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Herkesde aynı olmuyor o yüzden kendi bünyenize bağlı.
lavanta35 Sinemmkaya 9 gün önce sezeryan oldum. İlk iki üç gün ağrılıydı yanımda bakan birileri olduğu için bi iş yapmadım. 4. Gün artık her şeyi kendim yapacak kadar hafifledi ağrılarım. 5. Günden sonra da nerdeyse tamamen geçti diyebilirim
myangelson Sinemmkaya 2. Gün tek başıma oturup kalkıyordum destek almadan belki 1haftaya ev işi yapardım ama yapamadım yapacak durumda değildim
beyzagl44 gozdetrhn endiselenmeyin hastanedeyken surekli agrikesici yapiliyor iyi oluyorsunuz eve gecincede ilac yaziyorlar zaten ilk iki gün gecince gerisi kolay.