Gamzeerdgn Esesesssss ben 30 derecelık kısa programda yıkadım toz deterjan degılde dalin in sıv bebek deterjanı var onu kullandım
4cocukannesi Esesesssss 30 derecede eger kıyafetleri yeni alıp yikiyorsaniz her zaman koydugunuz deterjan miktarının yarısını kullanın ben kısa programda önce deterjanlı yikatmistim sonra deterjan koymadan yikatmıştım ilk yıkama yaparken
MSultann Esesesssss Toz detarjan tam çözülemiyor aleji yapabilir diye okumuştum ben. Bugün yıkama işlerim bitti kısa program 30 derece yıkattım. Sıvı detarjan kullandım. İki kez durulama yaptırdım hepsinde de.
Esesesssss Gamzeerdgn bende kendime hep sıvı kullanırdım ilk defa toz deneyeceğim ama bilmiyorum hiç bişey😂