Aminakarimli Merhaba canlar, ben kanda pıhtılaşma ile alakadar doktorum klexan 0.4 yazdı. Karın göbek etrafına uyguluyorum. Fakat trombositler düşüyor. Klexanı durduruyoruz doktor daha tehlikeli diyor. Trombosit düşüklüyü yaşayan oldumu ?
Asdf32 Aminakarimli canım benim gebeliğimin başından Beri plt değerim düşük 80binlerde. Henüz tedavi yok Hematoloji takipliyim takibi 2 haftada 1 e düşürdüler