Sermec27 Ser8ay anladım yani yeni bir gebelik olabilir 2 gün sonra tekrar edin kan testini yükselirse gebelik vardır 🥰
Eldgrn Ser8ay ben 5.67 ile öğrendim canım 10 gün boyunca 2 günde bir takibini yaptım toplam 23 gün sonra bebeği gördüm geç döllenme olmuş bende 2 hafta kadar
Nazarfirat Eldgrn ben de de geç döllenme vardı ama ilk kan verdiğim de 392 takip etim yükselme oldu şimdi 11+2 hafta