Merhaba kızlar. Ben hipotiroid hastasıyım, orta okuldan itibaren ilaç kullanıyorum. Gebe olduğumu 4 haftalıkken öğrendim, kadın doğumcum tahlil yaptı 4,58 çıktı tiroidim sınırdaydı. Dahiliyeye görün dedi. İlacımı da bir gün yüksek bir gün düşük kullan şeklinde değiştirdi. Benim düşük riskim olmuştu onunla ilgilenmekten dahiliyeye 9.Haftada gidebildim. Oradaki değerim 2,76 çıktı düşmüştü baya. Dahiliye doktorum aynı şekilde devam et ilacına 2 hafta sonra gel dedi. Daha sonra gittiğimde tekrar 4,70e çıkmıştı. “Gebe olmasaydın zaten olması gereken değerde sonuçların bu çok etkilemez” dedi. Hemen ilacı yükseltti bi dahakine yine 2 küsürlere düşmüştü çok şükür. Şu an 2 küsürde devam ediyor düzenli kontrole gidiyorum. Sormak istediğim ilk haftalar 4 olması çok etkiler mi, tiroid hastası olup doğum yapmış olan var mı aramızda. Çok kafama takılıyor. Biraz uzun anlattım kusura bakmayın🙏🏼 ( bu arada annem tiroid hastası olduğunu bilmeden bana gebe kalmış çok şükür sağlıklı doğdum ama internette falan okuduklarım çok endişelendirdi😞)