BBuseY 13.500e aldık 2 ay önce canım, ama doktorumdan çok memnunum, özelin olumlu yanları var tabi devlette eşim yanımda gelemiyordu burda hep yanımda, hemşireler ilgili, tahliller çok çabuk çıkıyor, doktorumla whatsapptan sürekli iletişim halindeyim kafama bir şey takılınca hemen soruyorum cevaplıyor sağ olsun☺️ İnşallah doğum da güzel sonuçlanır, ilk gebeliğim elimdeki son parayı vererek yaptım ama riske atmak da istemedim😊