melikenehir Merhaba herkese kizimin ismi Nehir ikinci bebeğimiz de kiz ve ben idil olsun istiyorum başından beri başka isim düşünmedim en çok içime sinen isim oldu esim nehir e uygun olması ve idil kısa isim diye ırmak olsun istiyor sizce idil mi ırmak mi