Helloooğğğ cağğğğğnım ciğerlerim. 21 eylül akşamı vajinal ilaçlarla düşüğümü başlattım ve 21i 22sine bağlayan gece 3 gibi kanamam başladı. Yaklaşık 1 hafta kadar ağır kanamam oldu sonrası akıntı içerisinde hafif hafif lekelenmelerdi ki gecen hafta tamamen kesildi. Şimdi gelelim asıl soruya doktorum 4 kasımda izine çıkacağım regl olur olmaz gel zaten ben gitmeden önce kesin regl olursun dedi de gelen giden yok. 😄 var mı bu konuda tecrübeli ballar? Düşük sonrası ne kadar süre sonra ilk reglinizi gördünüz? Öpüyorum kocaman kalplerinizden. 🥰