Merhaba
Ben 10+2 günlük hamile iken fetal DNA panorama test yaptırdm 8 ekimde
Dün akşam sonuç doktoruma geldi
Bazı genetik ve kromozom hastalıklarına bakıyorlar. (down sendromu, edward sendromu ve bir kaçına daha)
Hiç bir risk çıkmadı şükür.
7250 TL yaptırdım ben.
Dolar karşılığı tabi.
Ametikaya gitti sonuç.
Umarım güzel haberler alırsınız.
Bugün 12+1 olduk ve oğlum olacağını öğrendim test vesilesi ile.
Anne kanında bebek DNA sıda mevcut ona göre bakıyorlar 😊