İlk gebeliğim ikizdi. Cok düzenli sabah akşam mustela kullandım. Hiç çatlağım olmadı. Sadece incecik beyaz ergenlik catlagı gibi olanlardan çok nadir son 2 haftada oldu. 37+1 de doğurdum ikizleri. Sonraki hamileliğimde yine mustela kullandım ve hiç çatlak olmadı. O tek bebekti. Şimdi yine hamileyim. Bu sefer mustelayla başladım, denemek istedim ve lierac ile devam ediyorum ama çok düzenli kullanamıyorum. Umarım yine catlamam. Alınan kilo ve genetik yatkınlık da etkiler. Ben çok kilo almıyorum. ikizlerde 12 tek gebelikte 9 almıştım. Bol su tüketmek kasıntı olursa kasımadan nemlendirmek önemli. Mustela kaşıntı konusunda çok iyi. Hemen yatıştırıyor. Sanki lierac daha az nemli gibi. Belki son ayımda mustelaya geri dönerim.