KadriyeDerin canım ben üniversite hastanesinde gidiyorum ama devlet hastanesi konumunda. 39+2yim Dr 41 e kadar beklerim 41 suni veririm egerki dogmazsa Sezeryan yaparız dedi. Bizim onceligimiz normal doğum dedi. Yani seninki doğum şeklin mecburi Sezeryansa belki 39da felan alabilir ama zamana birakirlarsa 41 i bekliyolar genelde