Merhabalar arkadaşlar bu son adet tarihime göre 7-8 haftalık hamileyim iki gündür kabızlık yaşıyordum dün gece sancılı geçti benim için hatta kanamam oldu panikle hastaneye gittik ama düşük değil dedi ultrasonda bebeği de gördük ama Ara ara yine peçeteye kan gibi hafif bisey geliyor. Kesilir mi daha oncede birkaç tane düşük oldu Kanamalı gebelik geçiriniz oldun mu çok korkuyorum bir şey olur mu