Smia Slmlar hamileliğin 4.haftaya giriş yapicam kasık agrilarim çok fazla normal mi arkadaşlar?? 2 haftadır ağır ailevi sorunları yaşadım aşırı stresli geçti birde dün öğrendim bebegide
denizasigi Smia Tabi ki normal rahim kendini hamilelige hazırlıyor ilk 3 ay adet olacakmis gibi genelde sancı oluyor. Önemli olan kan kahverengi pembe leke gelmemesi. gelirse acile gitmenizi öneririm. hayırlı olsun 🥲
elaymoms Smia çok normal ben 9.haftanin içindeyim hala karnında agri oluyor. Regl agrisi gibi . Hem yerleşme hem büyüdükçe rahim de büyüdüğü için ağrıların olması çok normal ☺️
ArvenMom O haftalarda çok normal ağrı olması ama stresten uzak durup hiç birşeye takılma bebeğine odaklan