Merhabalar tecrübeli güzel anneler doğum sancısı tam olarak nasıl olur tecrübelerinizi paylaşabilirmısınız. Bu benm ikinci gebeliğim ama ilkinde sezeryan doğum yaptığım ve hiç sancı çekmediğim için doğum sancısı basıl olur bilmiyorum. 36+1 haftalığım salı günü nstde biraz sancım çıkmıştı ama doktor yetersiz demişti bugün sabahtan kalça ağrısı başladı öğlene doğru belime vurdu sonrada kasığıma ve kasılmada eklendi ama 20 dkkda bir oluyor öğleden beri aynı şekilde devam ediyor bu doğum sancısı mı oluyor yoksa yalancı sancı mı? Eşim gelince hastaneye gidicem eşimi bekliyorum önce bi size sorayım demiştim