Merhabalar 19+0 da gittiğim usg de perinatologum burun kemiğini kısa gördü eşim de yanımdaydı eşimin tarafının burunları hep miniktir ya babasına çekmiş ya da down sendromu olabilir dedi başka bir belirti yok. Hiçbir testi yaptırmadım( lütfen şu testi yaptırabilirsiniz tarzı önerilerde bulunmayın yaptırmayacağım) sadece buna benzer hikayeleri olan kişileri dinlemek istiyorum. Bebeğimi doğuracağım o beni bırakmadığı sürece bir ömür yanındayım.