Kubratagram00 Kizlar şeker yüklemesini özelde mi yaptırdınız pahalli mi yapiyo özel hastaneler..🤦🏻♀️ devlette mi yaptırmak mantıklı acaba..
gokce66 Ben devlette yaptırdım özelde ki doktoruma sonucu gönderdim 😊 bu arada içecek gazoz gbi bise korkmayın