Leylalarcalar aayyy 37+3 üm bende de aynı durum var, yanma hissi de oluşuyor alt tarafta 🥹 bugün kontrolde sancı çıktı salı tekrar kontrol var ama sancılar geçmezse bekleme gel dedi. Doğum tarihi son tarih 1 kasım, 39+0 a kadar beklemedeyiz inş normal yolla gelir 😍👶🏻