PelinE Kızlar azı dişim kırılmış yarın doktora gidicem çekiyorlar mı? lokal anestezi uyguluyorlar mı ? Başına gelen oldu mu ? Siz neler yaptınız
DilarAsel PelinE benim dişim yarıdan kırıldı. Diş hastanesine gittim hiç bir şekilde birşey yapamayız dediler allahtan ağrı yok da sorun olmuyor çok şükür
Minikdunyam Ben 22 haftalığım lokal yapıyoruz dediler Benimde kırık ve 20 lik diş gömülü yarıp alacağız derdi doktordan onay istiyorlar doktorum haftamdan dolayı yapılabilir dedi ama ben yapmadım çekiyorım ilaçlarla yatıştırıyorum bilemiyorm nasıl olacak