Merhaba hanımlar. Bugün 38 haftam doldu doğuma az kaldı inşallah. Kayınvalidemle otururken doğucak olan bebeğime külot&atlet alıcağını söyledi. Bende yenidoğan bebeklere hiç iç çamaşırı giydirildiğini görmedim bence gerek yok dedim. Kayınvalidemse ısrarla atlet külot giydir, kış bebeği olucak çok çabuk hastalanır, atlet külot onun belini sırtını sıcak tutar ben hep giydirdim çocuklarıma diyor. Siz böyle bir şey duydunuz mu, daha yenidoğan bir bebeğe atlet külot giydirilir mi?