asilbabymom Selam kızlar 5 ayı devirdik cok sukur.. Piercingi hala çıkarmadım, plastik piercing almayi dusunuyorum ileriki zamanlarda gobegim icin. Kullananlar varmi?
bilghrz asilbabymom ee mikrop feln kaparsa benımde vardı hemen cıkartrım bence sende cıkarsanda dogumdan sonra taksan daha mantıklı değilmi
Skdinc asilbabymom 5. Aya kadar bende çıkartmadım sonra doktor dediki göbeğin yırtılır hehe artık korkutmak için mi dedi bilmem. Çıkarttım. Aylarca takmadım. Bebeğim doğdu 24 günlük oldu. Bugün denedim tık diye takıldı kapanmadı yani. Ama ben deldireli 5 yıldan fazla olmuştu belkide o etkendir. Kapanmıyor yani canım.