Mnkse eğer dinlendiğinde geçmiyorsa ya da uzun süre oturup yattığında ağrın oluyo da yürüyüş yapmaya başlayınca geçmiyo sa muhtemelen doğum belirtisidir bi duş alıp uzan şancı aralıklarını dk tut ona göre de doktorunla haberleş ilk doğumlarda genel olarak doğum çok hızlı ilerlemezmiş kendini rahatlat panik yapma sakın 😚🤗 inşallah sağlıkla ve kolaylıkla alırsın bebeğini kucağına