nazli_ozcan09 Lansor ilacı kullanan var mı araniz da doktorum mide yanması için verdi ama sormayı unuttum eczanede aç mı tok mu kullanıyor kullanan varsa söylebilir mı
Bsra12_- nazli_ozcan09 Sabah aç karnına almanız kafidir gün içinde tabiri caizse demir bile yerseniz mideniz eritir inşallah 😁 çünkü en iyi mide koruyucusu
tugbacns nazli_ozcan09 lansor değil ama türevi olan nexium u kullanıyorum senelerdir doktorum hamilelikte de izin verdi neyseki bu tür ilaçlar sabahları aç karnına içilir yarım saat sonra yemek yenir
Daffyy nazli_ozcan09 bende gaviscon yeterli gelmeyince kullanmaya başladıö 7 gün aç karnına iç şikayetin geçerse bırak dedi çok sağlıklı değil gebeyken ama mecbur