1ruyaaa benim de tam olarak sizinle aynı 24+4üm ilk öğrendiğim gün yapılan tahlilden beri sürekli çıkıyor ve hep yüksek seviye antibiyotik 6 kere kullandım mg artırımıyla birlikte fitil krem kullandım bir süre geçip tekrar başlıyor asla tamamıyla geçmiyor ama ne yaparsam yapayım her idrar tahlilinde lökosit +++ çıkıyor 🤷🏻♀️ hem de araştırdıklarım, doktorumdan ve çevreden duyduklarımla sürekli ya bir şey olursa modundayım stresli bir süreç bence