Mervissssss Kızlar 37+2 deyim bebek kanala inmeye başlamış erkek bebekleriniz kaçıncı haftada geldi ya da kanala indikten ne kadar süre sonra bebekleriniz doğdu merak ediyorum
CansuDRY Mervissssss Oğlum 29.haftada kanala indi. Hatta bu yüzden rahim ağzında kısalma oldu. Ama 38+3′te doğdu.
Ecenur0 Mervissssss benimde pazartesi çatı muayenesi olcak çok merak ediyorum oğlum indi mi kanala diye
Elif_3434 Mervissssss 38+1 bizim de erkek 🐹 beklemedeyiz. Doktor baya asagıda olduğunu söyledi iki gün önce . Kızım 40 hafta da doğmuştu bakalım oğlum ne zman gelicek
demetarik Mervissssss bebeğin baş geliş olmasiyla kanala girmesi ayni şey mi? Benim bebis bayagidir baş geliş de ne zaman iner indi mi bilmiyorum ama bazen bacak aramda baski hissediyorum
mucizem__ Mervissssss kız erkek fark etmiyo bence zamanı gelince herşey oluyo, kız çocuğu gününden önce doğar derler 39+4 hafta oldu tık yok üstelik bayadir başı kanalda🤭