Merhabalar. 32 haftalığım doğuma çok az kaldı 2 ci doğumum ama çok korkuyorum. 😕. Normal epidural yapmayı düşünüyorum. Mediline zeynep hanıma gidiyorum Bingölden. Epidural yapıyor mu ücreti ne kadar , memnunnusunuz. 1 haftaya kontrolüm var . Bilginiz varmı acaba?