Kızlar özel hastaneye muaneyeee gidiyorum mesafe olarak uzak ve doktoru bekleme sürem 1 saat ve erken randevu da yok doktora muane olsam bile ertesi güne kalıyor özel de labrotuarlaaa görüştüm 10:30 a kadar kan alıyorlarmış. o yüzden gidemicemmm ama devlet hastanesi hemen 5 dakka bana aldım randevu 09:50 de 8 10 saat aç olarak mı gitmem gerekir? Acaba kaça kadar kan alıyorlar devlette ertesi güne kalır mıyım sizce hafta olarak 28 e kadar yaptırabiliyorum dimi? 50 75 100 lük neye göre yapılıyor birde kızçeler hep stajerrr doktorlar bizim buradaki hastane de yardımcı olursanız sevinirim emeğinize sağlık🌺🌺