Hllemrgks Arkadaslar dogumumu nasipse kasim gibi yapicam suanlik 3. Haftasi dedi doktor 20 gunluk olunca ankaradan diyarbakira gitmeyi dusunuyoruz esim orda gorev yapiyo sizce sorun olurmu yada yapam varmi tecrubeli annelerden yardim istiyorum esim ona gore izin alacak
Melike464860 Hllemrgks canim cok dikkat etmen gerek yolculuk etkilermi bilmem ama hava değişimi bebekleri çok etkiliyor
Sinemolyaan Ben yolculuk yaptım 15 günlük tü klima açık olanilir ama havaya verirseniz çocuğa gelmesin dedi doktor onun harici bir sıkıntı yok demişti.