Glbnn2 aa siz baya erken öğrendiniz o zaman. Ben daha 6 gün oldu öğreneli aslında hemen doktora gitmek istemedim ama eşim biraz pimpirik olduğu için gittim perşembe günü, 3 milimlik bi kese gördü ama kalp atışı için kesin bişey demedi öyle meraktayım ki, ne zaman gitmem gerekiyor diye düşünüp duruyorum 🥲🥲