Benim de iki kimyasalım oldu polikistik over varmış bende eşimin sperm testi sonuçları da normalin üstünde çıktı sonra rahim filmi çekindim tüplerim açık çıktı ama gebelik olmadı aşılamaya başladım şimdi allahım inşallah sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı nasip eder🙏
zhrachangr