68selda06 A_syma ben bugün bi video gördüm dusukten sonra ilk 3 ayda hamile kalan bebekler in sağlıklı doğma ihtimalleri daha yüksekmiş diye
A_syma 68selda06 Hic bir bilgim yok bu konuda ama dogum yaparak düsük yapmissiniz. Vucudunuzunda kendine gelmesi gerek diye dusundum. Rabbim yeniden saglikli bir gebelik nasip etsin 🌸
A_syma 68selda06 Doktor 3 ay bekleyin demis onun icin dedm doktorunu dinleyin diyerek. Vucudu dinlensin diye. Sizde 4 ay dinlendirmissiniz 🌸 Rabbim bagislasin insallah
TeoMom Düşük değil ama erken doğumum oldu kendi isteğimle 1 sene ara verdim sonrasında hemen oldu zaten ama en az 3 ay boşluk olsun rahim kendini toplamalı siz de psikolojik olarak toparlanırsınız hem