Mervenur1405 Hanımlar 8+4deyiz 2-3 gündür kahverengi ve kırmızı karışık kanamam ve sol kasık ağrım var tehlikeli mi sizce
Papiiii Mervenur1405 doktora git tehlikelide ola bilir tehlikesizdenbu haftalarsa kanamalar her turlu doktor dusuk risk kabul eder.O yüzden en iysui doktora git canim insallah bisey yoktur