Gozdeparlar Merhaba yapan var mı bilmiyorum ama ben 22. Haftadayim ve ara ara folik Asit kullandim ve bunu kullanmamam gerektiğini bilmiyordum. Multivitamin içemedim. Hep kustum. Acaba doktorlar o yüzden mi kestirmedi bana.
Azra41 Gozdeparlar ben kullanıyorum doğuma kadar da devam .. Kullandığım ilaç doğumdan sonra da kullanılıyor
Ebru-EY Gozdeparlar ablamın doktoruda içmeyi bırak demeyi unuttuğu için ablam 6. Aya kadar içti. Bazı gebelerde gebelik sonuna kadar kullandırtıyorlarda. Sıkıntı yapma
CansuDRY Gozdeparlar Multivitaminlerin içinde 400 ug folik asit var. Siz multivitamin kullanmadığınız için fazladan almış olmadınız yani. Bir şey olmaz.
Gozdeparlar CansuDRY yaa öyledir insaAllah. Ben cok korktum bi anda nedense. Neyse ki arkadaşlar içimi rahatlattı.