Gulsum4321 Kızlar adetim 11 gün gecikti test yapmıştım 5 gün geciktiğinde negatif cıktı şimdi de cesaret edemiyorum adet olacak mışım gibi sürekli. Daha önce bir düşüğüm oldu doktor geç döllenme olabilir demişti o gebeliğimde Ne yapacağımı bilemedim
Ozlem2206 Gulsum4321 bu postu görünce yazmadan geçemedim ben oğluşumu 11.günümde öğrenmiştim rabbim hayırlısını versin bir ezan vakti şuan herşey gönlünce olsun inşallah isteyen herkese nasip etsin rabbim hayırlısı ile🥰🤲🏻
Gulsum4321 Yarendemir_q canım kasık ağrısı bazen oluyor bel ağrısı var birazda göğüslerim ağrıyor bukadar senin varmı belirtin