Kızlar 16 gün önce yumurta toplama oldu. Üç gün önce kahverengi akıntım oldu adet oldum sandım devamı gelmedi. Sabahta silince pembe akıntım vardı. Devamı gelmedi yine. Agrılarım var neden sökülmüyor adetim. Korkuyorum artık ne zaman adet olucam. Tüp bebek yaptıranlar siz ne zaman adet oldunuz ?