Panioku Arkadaşlar merhaba bilenler bilir zaten eşim için tüm çabam eşimin sperm testini daha önce paylaştım burdan cok güzel yardımcı oldular bana kafamı karıştıran olay şu tüm değerlerin yanı sıra morfoloji 5 ama doktor ve görüştüğüm lokmam hekim düşük dedi ama burda da herkes diyor 4 üstü olmalı sizce 5 ile hamile kalınır mı kalınırsa sağlıklı bir gebelik olur mu ?
Dark Panioku en iyisini doktor bilir, sadece bir değerle yorumlamamistir. Kalınsa zaten kalırdiniz, doktora güvenip ona göre yol almalısınız. Acabalar sizi yorar
HatMus Panioku morfoloji 2 ile normal hamile kaldım. Sağlıklı 10 aylık bir kızım var 😊 Biz eşimle yememize içmemize dikkt ettik. Bununla birlikte hergün keçi boynuzu kürü ve prossed diye bir ilaç da kullandık. Rabbim size de nasip etsin.