Kızlar 7+5 haftalık hamileyim 26 eylülde tsh 2.74 ikrn 20 ekimde yani dün kadın doğumda kan sonucumda tsh 5.04 çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi bugün dahiliyede verdiğim test sonucu 2.94 çıktı serbest T4-T3 değeri normal. İlk gebeliğimde 9. Haftada kalbi durmuştu kürtaj oldum ve ensesinde kalınlık vardı. Tsh 7 idi ama ben durumun ciddiyetini bilemedim. Şimdi korkuyorum bu durum normal mi. Pazartesi test sonuçlarını göstereceğim