Selam kızlar , bugün ilk bi pembe ardından da kahverengi lekelenmem oldu, doktora gittim çok şükür bebeğimiz sağlıklı herhangi bir sorun olmadığı söylendi, aranızda daha önce böyle bir şey yaşamış olan var mı acaba tecrübeleriniz nelerdir Progestan başlayacağım bu gece