tazecikannee Kızlar doktora gittim erkek dedi sonradan değişir mi bana yüksek ihtimalle söledi şuan 15 haftalığım
Minikmucizem199 tazecikannee bize de 15 haftalıktan erkek demişti sonra 17 haftada yine erkek dedi pazartesi günü gittik 23 haftalık hamileyim kesin erkek dedi bence erkekte yanılmıyor cinsiyet
Mucizem1207 tazecikannee bana ilk erkek dedi 17 haftalıkken tekrar gittim kesin kız dedi şimdi 19 haftayım pazartesi kontrolüm inşallah aynı kalır 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah