1prensannesi2312 Meryem_79 bende ekşiye aşeriyordum mesela hala tatlıyla aram yok sevmiyorum ekşi olan şeylere yöneliyorum ama oğlum olacak
Meryem_79 1erkekkannesiiii yaa heycanla bekliyorum o zamn bende eşim diyor hep eksi yiyorsun kesin kız olacak diyor
Aysegul123Defne Meryem_79 ben limona tuz döker yerdim hatta kabuklarını soyup nane biber tuz döker yerdim kızım oluyor 💕🥰🤰
1erkekkannesiiii Meryem_79 onunla alakası yok canım herkesin bünyesi degısık insallah hayırlı evlat olsun
Summerwine Meryem_79 normalde aşırı tatlıcı bir insanimdir şu an kızıma hamileyim ve ekşi tuzlu acı şeylere aşırı düstum bilmiyorum tabi denkde gelmiş olabilir☺️
Brck0303 Meryem_79 bn sürekli salatalık turşusu yedim ekşi şeyler yedim hele de yeşil elma çok fazla yedim kızım olack