Kızlar merhaba
Bebeğim baş aşağı ve doktorum baya aşağı indiğini söyledi kanala girdiğini mi kastetti bilmiyorum. Haraketleri azaldı. Ama afedersiniz çok sık ve damla damla idrara çıkıyorum ve çıkarken acı duyuyorum sanki bi tıkaçla tıkanmış ve aniden açılmış gibi yuhaf bişey acaba bebeğim aşağıda olduğu için mi bu his