tugbadipi Kızlar tam 10 gün önce sezeryan oldum. Tentürdiyot ile temizlerken o bölgenin uyuşuk olduğunu farkettim. Sizlerde nasıl bende ki durum anormal mi ? Korktum çünkü uyuşuk hissedince
Tiiffany tugbadipi geçecek zamanla uyuşukluk hissi azalacak ama eskisi gibide olmasını beklemeyin. Sinirler alındı çünkü
Hilaaal Sezeryan olalı 1 sene geçti azda olsa uyuşukluk var doktora gittim zamanla kaybolacağını söyledi